reede, 31. detsember 2010

2010. aasta viimased sokid :)

Et "arvepidamine" ikka akuraat oleks, panen üles pildi 2010. aasta viimastest (näpu)töödest.
Need on nüüd need sokid, kus kummastki paarist üks eksemplar sai valmis ning siis selgus, et "tuu es läe mette" - lõngad olid suts ernevad. Nii saigi täiesti plaaniväliselt kaks ühe mustriga sokipaari.

3 kommentaari:

iirisesõber ütles ...

Panen siia juuretise õpetuse.Mina ise tegin paar aastat tagasi oma juuretise niimoodi.
3-4 viilu poest ostetud juuretisega küpsetatud rukkileiba( Wabariigi)
keefiri 1 kl
pudista leivaviilud keefiris,ja tee hapukoore taoline mass,jäta räti alla sooja kohta 12 tunniks hapnema.
Ongi juuretis valmis,aga paar esimest leiba ei kerki eriti hästi,edasi on jõudu juba piisavalt ja kerkib hästi.
Jäta alati uut juuretist alles järgmise leivateo jaoks!
Minu käest võid ka saada kui tahad .
Nägin Tartus Lõunakeskuse Loodustoodete poes ka novembris müügil. Ilusat aastavahetust!

Mariihen ütles ...

Aitäh!
Kui uuel aastal poe ligi saan, hakkan uurima, kas leian meie kandi kaubandusvõrgust sobivat leiba.

Toredat aastavahetust!

Köögikata ütles ...

Issake, Sul ju lausa sokivabrik seal! Mina pean häbiga tunnistama, et peale hurraaga 2x4päevaga 2 sokipaari valmiskudumist kolmas paar mul juba venis kui kummipael ja rohkem ma kohe üldse ei tahtnud sokke kududa sel talvel.