pühapäev, 17. oktoober 2010

Oh seda ilmakest!

Küll tänavu jäi sügis lühikeseks! Tali kipub juba oktoobri keskel näitama, mida kõike ta oskab.
Lumekirmetis on maas...
Ja nagu sellest lumest veel vähe oleks, on külmakraadid ka jõe peal toimetanud. Õhuke jääkirme, aga asjaks ju seegi...
Tali tuleb! Kus on suusad? Kus on uisud?

Reaalne elurütm on näidanud, et me peaksime oma aiatööd sügisel varakult ära lõpetama. Pole ju selle aiailu imetlejaid, kui hommikul hämaras lähed ja õhtul hämaras tuled. Praegu on tunne, et juurin pikast peenrast välja selle kõrge sügisastra - oktoober on tublisti oma teises pooles, aga õitsema ei kavatse see taim mitte hakata. Ainult lamandunud varred turritavad laiali üle muru ja kõnnitee.
Korrastasin veel veidi peenraid, kuid kaua vastu ei pidanud - sõrmed sinakaspunased ja kanged - tee siis tööd või miskit. No ei saa mina aru nendest kinnastest, kus sõrmeotsad kudumata - minul on just sellised mardisandi küüned, mis koledasti külmetavad ja suisa ära kukkuda ähvardavad, kui sooja ei saa :) Prrrr! Kus on puud - kähku kütma!

2 kommentaari:

Tii ütles ...

Sügiselapsele palju õnne ja soojad aiakindad kätte! http://www.parem.com/sihtmark.php?praam=tabel/artiklid.php?grupp=104
Ma olen seda tüüpi kindaid ostnud aia- ja ehituspoodidest,suvel õhemaid ja praegu paksemaid (minu käe number on 8). Igati mõnusad -käeselg hingab ja sõrmeotsad on soojas. Nullilähedane temperatuur ja külm vesi ei ole enam üldse hirmsad.
Sügisastreid on mitmesuguseid. Mul paar madalat dumosusepõõsast ja üks Nõmme turu kõrge potsaka sinililla õiega astripõõsas on momendil igati kaunilt õitsemas. Samas üks poolmadal pole suutnud õitsemiseni jõuda eelmisel aastal ega vist jõua selgi. Selle kõrge juurejuppe võin pakkuda jägmisel kevadel neile, kes soovivad. Nimetatud astrid on mul juba ühe talve üle elanud.

Mariihen ütles ...

Aitäh, Tii!

Väga vahva e-pood ja kindavalik! Ma ei ole üldse kursis e-kaubandusega, see oli üks ütlemata vajalik leid!