teisipäev, 28. september 2010

Õpetaja: märkus; õpilane: vastus märkusele

Väga huvitav märkuse kirjutamise, sellele reageerimise ning hinnangu andmise vorm probleemi lahendamisele/ lahendamatusele:

3 kommentaari:

Monika ütles ...

Jah, erinev lähenemine. Eestis on traditsiooniliselt koolides kodukorrad, mille sõnastus on nagu õigusaktis. No eks leiab argumente ka sellise lähenemise kasuks, et lapsed on juba aegsasti harjutatud seaduste sõnastusega ja regulatsioonikeskse ühiskonnaga. Aga siin mingis angloameerika riigis on väärtuspõhine juhtimine, ära märgitakse kooli põhiväärtused, mida mingi tegu riivas. Et lapsel on sama paberi peal võimaldatud oma põhjendus kirjutada, on sümpaatne.

Mariihen ütles ...

Mind pani muigama probleemile lõpliku hinnangu andmine: õpilane väidab, et hais kadus ju lõpuks ära :), aga õpetaja ajab järjekindlalt oma põhimõtet: Attitude!

Monika ütles ...

Seda küll, selles mõttes olid huumoriminutid ikka tagatud seda lugedes :D