pühapäev, 19. september 2010

Kui Muhhamed ei lähe mäe juurde, siis....

...mägi läheb Muhhamedi juurde. Selline huvitav vanasõna araabiamaade kandist.

Kohalikus kontekstis tähendab see vanasõna, et kui ikka inimene on seesamune... topograafiline... hmm ....kretiin ja seetõttu üksi metsa minna ei julge, siis..... No kes ei tahaks rikkalikul seeneajal metsas käia? Ma tahaks ka. Aga, nagu ikka, ei ole mu kaasal kas aega või on ta tööl - no ei ole ma veel metsa saanud sel sügisel. Seega seened (mägi) tulevadki ise koju kätte.

Meil on ju uus park ja vana park. Ja nii palju seeni, nagu tänavu, pole ma seal varem näinudki. Mis mul nüüd viga! Läksin täna lihtsalt jalutama, anumat kaasa ei võtnud, kuna arvasin, et kaseriisikate aeg on ümber saanud. Aga ei veel! Sain kaseriisikaid ja üllatus oli suur, kui leidsin, et meie pargi seente loetellu on lisandunud kollased võiseened ja oranžid kuuseriisikad.

Hakkasin juba Rootsi Tee poole liikuma ja käigu pealt korjasin veel viimaseid kuuseriisika nöpse, kui äkki silmasin seenemetsa kaunitare - punaseid kärbseseeni. Neid oli noorte kuuskede all tervelt viis. Kahjuks kõigist viiest korraga head pilti ei saanud, aga kaks uhket punakübarat on küll pildil poseerimas.

Kommentaare ei ole: