reede, 26. märts 2010

Pikeerimine

Taimede pikeerimine.
1. Pikeeritud 28 paprikataime. Õnnestus see mu munakarbi-katse! Taimede juured ei saanud üldse aru, et neid teise anumasse ümber tõsteti.
2. Lobeelia "Regatta Lilac" kahes väikeses kassetis. Pikeerisin iga viimase taimekribala, kuna idanevus oli väga niru.
3. Vasakul lobeelia segu, paremal kaks kasti päsmaslilledega.

4. Pikeeritud on 60 tomati "Koit" taime. 5. Pikeeritud on 20 tomati "Vilma" taime.

Järgmine foto näitab selget pilti tõsiasjast, et mu tööasjad on ennast kitsamatesse oludesse kehitanud. Ei tea, mis siis veel saab, kui mulda juurde saab hangitud ning ülejäänud taimed ka pikeeritud saavad! Ülemise korruse väikestel akendel on kole kitsad aknalauad, neile just palju taimepotte ei paiguta. Kui kevad ise ei mäleta, mis suunda jääb Eestimaa, siis tuleb talle see asi viisakalt ja vihjamisi selgeks teha.
Kella 12-ks päeval on õues juba 7 kraadi sooja, kusjuures päikest ei ole (üsna pilvealune ilm). Kas see kevad nüüd lõpuks siis tulebki?

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Ossaa, kus on ikka kogused!
Ma pean ka pikeerima hakkama lähipäevil. Mitu lobeeliat sa ühte punti panid? Ma kasvatan neid tänavu esimest korda. Ja murran pead, mismoodi need mikrotaimekesed ära pikeeritud küll saab.

Mariihen ütles ...

Ega ma pole ka lobeeliaid varem kasvatanud. See on ikka rohkem minu ema töö olnud. Niipaljukest mäletan, et ikka paras näpuotsatäis tuleb neid taimi kokku pikeerida. Mul see rohkem selline katse-eksituse värk.