esmaspäev, 11. jaanuar 2010

Töönädal algab krõbeda külmaga

Täna tõenäoliselt on mitmed lapsed külmapühal.
Meie kandis on kell 6 hommikul - 23,8 kraadi!
Täna oli maja vaatamata kuuma õhkavatele ahjudele üsna jahe. Lõpuks hakkasid juba jalad ka külmetama. See oli liig mis liig - panin oma asjad kokku ja koju. Kas saab sooja või ei saa!?!

Koju sõites trehvasin Kirivalla ja Kanavere vahel politseipatrulli. Olid kohe kahe ekipaažiga väljas. Kui ma kurvi tagant nähtavale ilmusin, tuli mees autost välja ja näitas näpuga tee peale, kus ma siis seisma pidin jääma :( Lasin kähku peast läbi kõik võimalikud patud ja patukesed, mis võivad autoga seotud olla. Ei tulnud nagu midagi meelde...
Siis selgus, et minu juhilubade, auto tehnilise passi ja kindlustuspoliisi vastu huvi üldse ei ilmutatud. Ma pidin hoopistükkis puhuma. Teist korda oma üsna pika autojuhi staaži juures!
Ja tegemist oli julgestuspolitseiga. Eelmine puhumine oli 13 kuud tagasi. Ka siis oli väljas julgestuspolitsei.
Mu mees nüüd naerab, et ega üks lihtne liikluspolitseinik söandagi minuga maid jagada, saadavad kohe julgestuse välja. See võib õige olla küll :) Kord oli mitu patulli Äksis ja keegi sellest kadalipust läbi ei pääsenud. Välja arvatud mina. Ju siis seekord ei olnud julgestuspolitsei patrullimas :)

Nojah ja tänase puhumise tulemusel selgus, et must kohv promille tõepoolest ei anna.

Kommentaare ei ole: