esmaspäev, 8. juuni 2009

Vähese tööjõudlusega päev

Sahhalini kirburohule on öökülm küll pahasti mõjunud.

Täna siis lõpetasime maasikamaaga. Poiss vedas sodi minema, mina rehitsesin peenravahed siledaks. Töö on tegelikult ikka veel poolik, kuid selle koha peal, kuhu tuleks peenravahe kaevata - vot seal on meeletult paljude õitega taimed. Mitte ei raatsinud neid praegu välja kaevata. Ootame saagikoristuse ära, eks siis jõuame veel toimetada.
Maasikamaa maasikamaaks, aga kuuri rõdu ees peenrad on nii umbrohtu kasvanud, et paha vaadata.

Mehed ei luba mul täna suurt midagi teha ja ega ma ei suudakski. Meeste sõnade kohaselt pidavat "raudne leedi" lõpuks ka oma nõrgemat külge näitama. Mis neil viga ilkuda, aga mul selg valutab nii, et kohati läheb silme ees mustaks. Ostsin mõne päeva eest "Õnne" poest mingi geeli (hobuse pilt topsi peal ja puha), see pidavat kõikidele valutavatele kohtadele väga hästi mõjuma... Mulle tundub, et justkui hullemaks aina läheb :(

Suht mõttetu päev, kui 101 tööd tahab tegemist, aga 0,1 saab tehtud.

Täna siis otsustab kõrge komisjon vallamajas, kes saab meie kooli uueks direktoriks. Huvitav, kas seda on võimalik juba täna kuskilt kuulda?

Kommentaare ei ole: