kolmapäev, 3. juuni 2009

Prrrr! Õues on külm ja märg!

Suvekuumade päevade järel on napilt 10-kraadine temperatuur ja vihm väga masendav vaatepilt.
Jah, lõpuks jõudis vihm ka meieni. Sajaks siis vähemasti niigi palju, et sellest mingit kasu oleks, aga seda on vähe loota. Vahtrapuu all on teerada täiesti kuiv!

Täna sain kingiks sellised potiroosid. Neid on isegi neli taimekest ühes potis. Olen kuulnud, et need kannatavad ka avamaale istutamist. Mitte ei tea, kas see on ikka tõesti nii. Kui on, siis ma ei oska kohe välja mõeldagi, kuhu need istutada.
Mulle meeldiks, kui peenras ei oleks segamini kümneid lilleliike. Vaja nüüd ikka kaeda seda asja, kuhu need panna - kui kannatavad avamaad.
Juba eilse päeva magasin sõna tõsises mõttes maha - pingelangus on nii suur. Tänanegi päev ei ole eriti targemini õhtusse jõudnud.
See on midagi sinnakanti, mida keegi oli öelnud pensionile jäämise kohta. Noh, et istub kiiktooli ja siis puhkab ja alles tüki aja pärast hakkab kiikuma.
Mul kiiktooli ei ole, pensionit ka ei ole... (ei ole selle peale isegi mitte mõelnud veel), aga mul on selline natu-natuke puhkuse moodi olemine.
Ja kummaline küll, aga pea on täiesti tühi - mitte ei tea, millisest otsast puhkusetöödega peale tuleb hakata. Niisama lebotamine on tegelikult ka üsna väsitav :)

1 kommentaar:

Köögikata ütles ...

Kena roos. Kannatab küll õue istutamist. Aga mina pole neid mitut taime lahti harutanud, olen kogu poti koos istutanud. Võib-olla oleks targem harutada, ma ei tea.
Mõni neist on mul välja ka läinud, aga toas kasvatades lähevad nad mul kindlasti pikapeale kõik välja - hullult korjavad omale kahureid külge. Seega annan neile õue istutades suuremad võimalused ellujäämiseks niikuinii. :o)
Muide, koha otsimisel talle võid arvestada ka sellega, et mõni neist ei pruugi sugugi miniroosiks jääda. Üks, mille ma Kadakale kinkisin, on minu teada tublilt üle poole meetri kõrgeks kasvanud ja õied ka suureks paisutanud. Aga mul omal üks roosa on aina paarikümne-sentimeetrine, ainult õis on tiba suurem. Sellel pole muidugi ka mingeid rammusaid tingimusi, võib-olla asi hoopis selles.