esmaspäev, 1. juuni 2009

Politseireid

Hommikul oli Äksis politseireid. Kohal oli tervelt kolm ekipaaži ja neljas sõitis veel lisaks. Mõtlesin, et ega ma sellest kadalipust läbi ei pääse küll ja tuleb see puhumise nali läbi teha. Tegelikult oleks see puhumine vist päris lõbus! Mul juhiload üle kahekümne aasta, aga promillide olemasolu või puudumist on kontrollitud vaid üks kord.

Mees andis hommikul mulle kaasa lipiku voolumõõtja näitudega ja pidin selle paberi Äksis postkasti suskama. No eks ma siis keerasingi peaaegu et politseiauto kõrvale ja toimetasin omi asju. Igaks juhuks tõstsin ka läpakakoti esiistmele, et saaks vajaduse ilmnemisel dokumendid kiiresti kätte.
Hakkan sõitma. Vaatan, et kes ja kuhu mul siis uuesti seisma käsib jääda. Ole lahke, keegi ei tahtnud minu hommikukohvi kangust kontrollida!
Ju neil oli vähe imelik oma atribuutidega minu juurde kõndida, et võta nüüd kätte ja puhu. Samas narr ka kaks meetrit sõitnud autot taas peatada.

Nii ma siis pääsesingi. Habaja poolt tulnud kolleegid puhusid aga viimane kui üks! Naersid siis, et ju ma olen siis nii raske juhtum, et korravalvurid ei viitsi minuga jantida :)

Kommentaare ei ole: