pühapäev, 22. märts 2009

E-koolist

See oli just tol päeval, kui meil oli vaja hinded välja panna, aga oh häda - e-kool teatas, et mul parool aegunud (Mis mõtte see aegub/vananeb?). Oli kiire mis hirmus ja eks ma siis vahetasin selle parooli ära.... Siis ühel hetkel - mul projektor üleval ja arvutipilt kenasti tahvlil lastele näha - no hakkame siis vaatama, et mis hinded "palgaks" välja annavad. Aga mida pole, see on parool - olin pikalt ja pidevalt tippinud uue parooli seda varianti, mida e-kool tunnistada ei tahtnud. Jõudsin juba adminile häiret anda, et ta teeks mulle uue, aga siis tuli ikka õnneks see uus parool meelde. No see selleks!

Täna avan e-kooli ja mis ma näen - keegi on usinasti tööd teinud - täiesti uus väljanägemine. No ja hakkasin siis sisse logima ja üllatus-üllatus - parool jälle meelest läinud. Olen ikka täiega vaheaega nautinud ja kooliga seonduva peast pühkinud. Katsetasin jälle - tundus juba täiesti lootusetu olukord olevat ja olin loobumas, kui järsku hakkas loading... inglise keeles! Keskkond, mis on õpetajatele igapäevaselt vajalik! Ja pean ütlema, et mulle see värk kohe üldse ei meeldi! No kohe üldse mitte! Huvitav, kas see jääbki ingliskeelseks ja selliseks kahvatuks? Mitte et ma inglise keelest aru ei saaks (aga osa kolleege tõesti ei saa, nad saksakeelsed) ja silmanägemine nüüd nii halb ka ei ole, et vähe mahedamates toonides kirja ei näeks, aga siiski - norida tahaks ja kohe päris palju...

Kommentaare ei ole: