laupäev, 21. veebruar 2009

Kevade nägu, talve hambad

Hommikul oli 19,6 kraadi külma. Päeva keskel räästad tilguvad ja katuse kaldpind on lumest vaba.
Eilne koolipäev läks väga pikale, sest käisime peale tunde veel ka Jetis. Nüüd olen ka "vigastatud" - käi veel väikeste juntsudega uisutamas. Ühte esimese klassi tüdrukut toetades -talutades juhtus nii, et tüdruk kukkus ja niitis ühtlasi ka mind jalust maha. Püüdsin kukkuda nii, et mina jääksin kukkudes ikka allapoole ja laps saaks vähem haiget. Kuna mul ka mütsi peas ei olnud, siis lõin kukla vastu jääd ära nii, et silmist lõi tuld välja. Magada sain vaid ühe külje peal, sest muhk on suur ja valus :(
Teise prohmaka tegin ise - poisid ärgitasid mind nendega võidu sõitma. No ja eks ma unustasin ära, et uisu otsas need sakid - no ja eks need siis kinnitusid päris kõvasti jäässe ja ninali ma käisingi. Seega - põlv on sinine ja kahtlaselt paistes ...

Täna on täiega mõnulemise päev. Hommikul veidike koristamist ja pesu pesemist (mida aga oma "aktivasse" kirjutada ei saa - seda teeb ju masin). Vaatan aga nii laskesuusatamist kui muidu suusatamist ja muudkui heegeldan. Vana seelik saab uue näo ja "uue hingamise" heegeldatud pitsi abiga.

Kommentaare ei ole: