pühapäev, 16. november 2008

Pühapäev

Hommikul Tartu maantee äärde bussile vastu sõites vaatasin taevas väga kirgastes värvides vikerkaart ja mul oli nii kahju, et ei märganud fotokat kaasa võtta. Autovõtmeid võttes isegi korra vaatasin laual fotokat ja mõte isegi vilksatas, et võtaks.... aga muidugi jäi võtmata.

Leidsin täna oma postkastist ka "kurja" kirja, kus nuriseti selle üle, miks minu e-portfolios puudub minu meili-aadress. Nojah, vaatasin järele, et neil, kellelt mina õppinud olen, neil tõesti see aadress seal ka on.
Noh, oli siis keegi seda aadressi otsinud ja saanud selle lõpuks suure ringiga kätte - Eestimaa ju tegelikult väga väike. Nii et - Yes, boss! Parandused on tehtud!

Hakkama sain! Ajasin aga näpuga rida ja siis ka veel katse-eksituse meetodil, aga tehtud sai! Ühe eTwinningu projekti tööd on nüüd üles laetud.

Kommentaare ei ole: