laupäev, 15. november 2008

Mis halvasti, see uuesti!

Tegelikult ikka öeldakse vist: "Mis s.....i, see uuesti!" aga summa ei olene tegelikult liidetavate järjekorrast.

Seda oleks vaja kuskilt välja uurida, kas selliste avariide vältimiseks on võimalik kuskil oma ajaveebi dubleerida (ilma, et see võrgus oleks).... Ma ei tea.... igatahes nüüd on peavalu selline, et, et.... ja ma ei suuda meenutada, mis seal sidebaris üldse oli. Vähehaaval nagu hakkab taastuma, aga see on tegeikult üks jama .... totaalne jama. Aga miskit ei juhtu siin ilmas niisama - ju seda oli siis vaja. Igatahes olen ma natuke autis küll.

Väljas sajab praegu ka üsna "kurja vihma" koos rahega. Täiesti vastavuses minu praeguse meeleoluga. Õnneks on mees tööl ja poisse hoiatasin ka, et hoidku distantsi, ma olen praegu väga tujust ära :))) Pole hullu - ega kangus ei luba alla ka anda. Taastamine võtab aega, aga taastatud see saab.

Kommentaare ei ole: