pühapäev, 16. november 2008

Laupäevast on saanud pühapäev

Kuidas siis möödus laupäev, mille olin iseendale lubanud maha magada, et ometi ükskord sellest üleväsimusest taastuda??? Vastus on selline, et ma ei vaevu mitte vastamagi....

Ja kas lähen uuele katsele ja teen klassi ajaveebiga tehtud tembu läbi ka oma isiklikul ajaveebil? Vaja oleks, sest kogu mu tööga seotu on tegelikult arvutis. Kõige rohkem ärritab, et vaatamata sellele, et mul on salvestatud Googlepages keskkonnas loodud kahe saidi "edit" aadress, annab sellel aadressil ette ikkagi selle veebivariandi, mida toimetada ei saa. Ma ei saa aru, miks see nii on. Ja siis tulebki otsetee asemel liikuda ringiga, mis kohe üldse ei meeldi...

Väga oleks vaja lisada üks lingikogu, kuhu koondaks teiste õpetajate kogutud lingikogude aadressid. Pole ju mõtet jalgratast leiutada, kui see juba kellegi teise poolt kenasti tehtud on. Muidugi tuleb oma töödes võõrast materjali kasutades korrektselt viidata autorile.

Pealegi pole vaja lähemate aastate jooksul nii hullumoodi ennast tõestada. Või ikkagi nüüd just ongi vaja? Mine seda asja tea...

No ja kas siis kõige eelnevaga arvestades teen hommikul selle koodide vahetuse ära? Eeeee..... jätaks seekord ikka tegemata? Hästi ei julge nagu. Ja ausalt öeldes ega ei viitsi küll turvakaalutlustel hakata kõiki vajalikke aadresse paberile kirjutama, et siis vajadusel taastamisel võtta oleks. Niisiis - seekord jääb ikkagi ära. Kuigi mulle hakkab klassi koduleht juba natuke meeldimagi...

Ja vaene Tiia tunneb ennast selles tänases prohmakas ka vastutavana. Mis aga üldse nii ju pole!!! Tiial oli eelmise aasta klassileht kaheveeruline ja seal ta nägi ära, et ega ikka ei mahu ära need asjad, mida vaja oleks. Nii ta uut tehes kohe kolmeveerulisega alustaski.

Tiia kahe aasta klassi ajaveebid on kenasti tema materjalides linkidena olemas. Nii tekib aastate jooksul kena arhiivimaterjal. Mul on nii kahju, et minu eelmise aasta klassikodukas oli MagazineFactorys ja Sirje võttis selle kooli kodulehelt uuega asendades lihtsalt maha ja linki mul polegi.

Kommentaare ei ole: