laupäev, 15. november 2008

Katastroof!

Kas ma olen loll või pime või ma ei tea, mis veel, aga tänaseks olen ma "löödud kaart"!!!!!
Ma lähen ja otsin nüüd postkastist välja selle juhendi, kuidas ajaveebi kolmeveeruliseks teha ja siis vaatan, mida ma valesti tegin. Tundub, et nüüd on pool ööd sisustatud, sest tuleb sidebar materjale taastama hakata. (Ma ei mäleta ju ka kõike peast enam!) MASENDAV!

Mina sain oma ajaveebi kolmeveeruliseks nii:mine http://www.blogcrowds.com/resources/blogger_template.phpvali sealt sobiv "Template" (neid on seal ligi 100 erinevat), ülevalt saad otsinguks valida ka 3 columnmina valisin näiteks MINIMA http://www.blogcrowds.com/resources/view_template.php/minima_22vajuta valitud ekraanipildile, sealt saad HTML koodi, mis tuleb kleepida ajaveebilogi end oma blogisse, vali Layout ja Edit HTMLedasi Edit Template, olemasolev kood kustuta ära ja kleebi uus asemeleenne kui salvestad, vaata Preview-ga, esialgu näed vaid kahte tulpa, sest kolmandasse pole veel midagi lisatud.kui oled tulemusega rahul, siis Save Templatemidagi ei tohiks ajaveebilt Sul kaduma minna, sest muutub ju vaid kujundus, mõlemasse serva tekib Add a GadgetProovi ja katseta!Vaatasin Su klassi ajaveebi, oled väga usin blogipidaja. Leidsin sealt palju huvitavaid mõtteid.

MIDA MA SIIS VALESTI TEGIN

Kommentaare ei ole: