neljapäev, 2. oktoober 2008

Muusikat kammerlikus õhkkonnas

Täna toimus meie kooli kaunis aulas kontsert valla haridusasutuste töötajatele, mis oli pühendatud saabuvale õpetajatepäevale.
Kontserdikava kandis nime "Virmalised muusikas". Meile esinesid Urmas Vulp (viiul), Heiki Mätlik (kitarr), Külli Kudu (akordion). Esitamisele tuli Edvard Griegi, Heino Elleri, Jean Sibeliuse ja Carl Nielseni looming.
Vallavanem tunnustas Harjumaa Aasta Õpetaja 2008 tiitli pälvinud inimesi: meie direktorit Sirjet ja naaberkooli õpetajat Eppu. Direktorid omakorda esitasid tunnustamisele oma kooli õpetajaid. Ka mina sain selle tunnustuse osaliseks. Kingituseks sain raamatu "Meie inimesed" (kirjastus Pilgrim).
Õhtu jätkus kohvi, šampuse, puuviljade ja tordiga.

Kuna elan koolist kaugel ja septembrikuu tuleb kõigil pedagoogidel üle elada poole palgaga, siis jäingi kohe hommikust peale kooli ( autol sees veel vaid viimased bensiiniaurud). Aga tulemuseks oli ka jube peavalu.
Kelle kümne paiku koju jõudes ütles minu mees naljaga pooleks: "Ma ei tea, kas ma olen millestki valesti aru saanud, aga 24- tunnine tööpäev pidi ikka minul, mitte sinul olema". No mu tööpäev oli ju tõesti natuke juba sellise ööpäevase valve "külje all".

Hurraa! Homme on palgapäev ja saan esimese vanempedagoogi palga kätte!

Kommentaare ei ole: