reede, 25. juuli 2008

Hingerahu pakkuv park




Täna helistati mulle personaliosakonnast ja kutsuti 29. juulil töövestlusele. Olen natuke närvis ikka ka. Kaie kortsutas minu jutu peale kulmu ja ütles, et ei lähe sa mitte kuskile, et ainult testid ennast. Võib-olla, aga praegu olen ikka nii-nii nördinud ja seepärast selline asi ette saigi võetud. Rohkem vist tõesti haiget saanud eneseuhkuse ravimiseks...Mul ju seda 160 tunnist juhtimisalast koolitust läbitud ei ole, see võib konkureerimisel üks miinuspunkt küll olla. Nüüd siis mõtlesin elu üle järele ja nagu iseenesest viisid jalad parki...siin on nii hea mõelda.... Kõik männid on siin minu ja Arne istutatud - öeldakse ju, et kui inimene on istutanud kasvõi ühe puu, siis pole tema elu ilmaasjata elatud....meil on aga kaks kena parki - vana park sauna ja kiigeplatsi juures ning uus park tee ääres... No ja nende "oma" puude vahel on nii hea mõtteid mõlgutada.

Kommentaare ei ole: