neljapäev, 13. august 2009

Uus lemmiktoit

Nüüd on meie pere toidulaual roog, mis võimaldab meestele sisse sööta ka köögivilju.

Mugulsibul ribastatult pannile. Praen, kuni sibul muutub klaasjaks. Lisan ribadeks lõigatud sašlõkiliha - praen selle poolküpseks. Seejärel lisan riivitud porgandid ja ribastatud kapsa. Kindlasti tuleb pannile pigistada ka päris ohtralt küüslauku! Selle "mögla" valmimise ajal saab ka pakk makarone keenuks. Kurnatud makaronid lisan pannile liha-köögivilja hulka.

Väga maitsev toit!

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Mmmmmmmm...
...nii ei tohi, ma just saabusin töölt ja alles sain kanapanni ahju, kõht on niiiiiiiiiiiiiiiiiii tühi!

Mariihen ütles ...

Jajah! Kõht on töölt tulles alati tühi mis kole. Aga Sa otsi mu blogist see postitus üles, kus juttu kolleegidega mõisatuuril käimisest. Proovi seda Võidula mõisa kooki teha. Ma olen peaaegu 100% kindel, et nii head kooki polnud ma varem elu seeski söönud:)