laupäev, 1. august 2009

Päeva kokkuvõte

Päev kadus ei tea kuhu, aga otsa ta saama hakkab.
Mis siis tehtud sai? Natuke hoidiseid, millest juttu allpool.
Takseerisin kartulimaad. See niiskus on oma töö teinud. Paistab, et ei ole enam väga mõtet pealsete maha trimmerdamise vastu sõdida. Minu poolest trimmerdatagu maha kasvõi homme.

Sibulad on ka seda nägu, et ega pikka pidu enam ei ole.
Üritasin natuke ka rohida, aga sellest ei tulnud midagi välja. Iga natukese aja pärast uus sahmakas vihma ja see rohimine oli rohkem selline mudamaadluse moodi tegevus.
Tegelikult on see isegi hea, et köögiviljamaa saab augustis tühjaks tehtud. See on teada lugu igal aastal, et kui kool peale hakkab, olen täiesti autis. Just õppeaasta alguse. Kui "vankri veerema" saan, siis pole enam hullu. Aga see algus...

Täna sain isegi nii palju aega, et kudusin väheke.
Vaatasin üle Harmi kooli ajaveebid. Aia ja pargi blogisse saan materjali juurde, kui tööle lähen. Selles sündmuste talletamise blogis muutsin veidi kujundust, lisasin linke (peamiselt aineõpetajate kogukondade omi).
Õnneks olin enne puhkusele jäämist suvesünnipäevad oma kalendermärkmikku kirja pannud. See oli küll meeles, et juulis kellelgi sünnat pole, aga kas augustis on Aimal ainsana või kellelgi veel, no ei tule meelde! Pane ikka kõik kirja, siis tead, et on olemas.

Arne helistas töölt ja ütles, et tal järgmisel nädalal Harmi-Kõue kanti asja, et kas ma ei taha hakata oma koolistaffi vaikselt tagasi kolima. Võiks ju küll. Aga siiski pigem mitte. Ma ei julge sinna minna. Mu klass on küll vaikselt hiilimiseks ülisoodsas kohas, aga auto mürin ikkagi kostab. Anna veel aru, et kes k...t siin kollab. Ma siiski pigem ei lähe.

Aga õues oli täna ... noh, mitte just sügise lõhna, aga midagi ikkagi... Tuulepuhangud olid külmad, tuul justkui ulus ja üldse oli parem toas olla. Mitu korda vaatasin ja mõtlesin, et kui teeks õige tule kaminasse. Ei teinud. Äkki homme on juba ilus suvi tagasi.
Kell oli kolmveerand kümme, kui juba tuli tahtmine lamp põlema panna. Nii kole vara läheb pimedaks!
Hommikul kella kuue ajal vaatasime ka, et pea see tööle minek jälle pimedas toimuma ei hakka...

Kommentaare ei ole: